Porady i wskazówki

W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA (LUB ZAPYTANIA) CZĘŚCI ZAMIENNYCH należy ZWRÓCIĆ SIĘ DO AUTORYZOWANEGO SPRZEDAWCY.

Autoryzowanego sprzedawcę w pobliżu Państwa miejsca zamieszkania można znaleźć w sekcji Skontaktuj się z nami / Sprzedawcy

W przypadku napraw, wymiany i konserwacji produktów Romotop należy używać wyłącznie oryginalnych części zamiennych zatwierdzonych przez producenta

Oryginalne części, również do starszych modeli, można nabyć standardowo u partnerów kontraktowych lub bezpośrednio w firmie Romotop. Ważne jest, aby znać nazwę pieca kominkowego lub wkładu kominkowego oraz numer seryjny, który sprawi, że twoje zamówienie zostanie rozpatrzone w możliwie najkrótszym czasie. Wszystkie części podlegające zużyciu są wymienne.

Aby zamówić odpowiednią część zamienną należy znać numer seryjny produktu (kod dziesięciocyfrowy), który można znaleźć w karcie gwarancyjnej, ewentualnie protokole dostawy, który otrzymałeś wraz z zakupem pieca kominkowego lub wkładu kominkowego. Można go również odczytać z tabliczki znamionowej (z tyłu pieca lub w pojemniku na drewno, w przypadku wkładów kominkowych pod popielnikiem). Podając numer seryjny, pomożesz sprzedawcy w bezbłędnej identyfikacji potrzebnej części zamiennej.

Sekcja Części zamienne